10 Temmuz 2012 Salı

Bir Sevap Bin Günah

       
        Birçok hata yaparız. Bazılarını düzeltebiliriz. Bazılarını ise bozmaktan beter ederiz. Hatamızı düzeltmeye çalışırken daha çok hata yaparız. Battıkça batarız. Bazen hata yapmasak bile yanlış anlaşılırız. İşte o zaman kendimizi içten içe yok ederiz. Çünkü eğer hata yaparsak cezasını çekmeliyiz, bunun hakkında şikayet edemeyiz. Ama eğer yanlış anlaşılırsak çektiğimiz ceza bir hiç uğruna olur. O zaman sadece kendinden değil, hayattan, zamandan hatta insanlardan da nefret edersin.
         Hata yaparken, herkese yaptığı şey doğru gibi gelir aslında. Çünkü hata yaparken avuturuz kendimizi. Bahaneler buluruz doğru olduğuna inanarak. Üzerinden doğumlar, ölümler, baharlar, yazlar ya da sadece saniyeler geçince anlarız yaptığımız yanlışı. Geç olsa da tek bir özür için, asla bunu yapmaktan korkma. Her şeye bitti gözüyle bakma. Asla geriye dönme. Sadece bir özrün, bin kapıyı açabileceğine inan. Tek bir sevabın, bin günahı yok ettiği gibi...

2 yorum:

deeptone dedi ki...

sen pek yoktun çoktandır. bi ara kayıptın. ama sevindim gelmene. görüşürüüüz.
:)

DG dedi ki...

Ben hep buradaydım. Hiç gitmedim bir yere ki.. :)) Ama yazmaya biraz ara verdim sanırım.
Ben de yorumuna sevindim. :) Görüşmek üzere..